Wil je je verhaal vertelt hebben in de wereld, ga dan naar Mediatic. “Als bureau van oud-journalisten en online experts weten zij u als geen ander het podium te geven die u nodig heeft om uw ambities waar te maken.” Deze ambitie resulteert in prachtige cases en aanvragen van nieuwe klanten.

 

Mediatic vroeg mij de presentatie voor een nieuwe klant mooi vorm te geven, comform huisstijl met toevoegingen van mijn kant. Mediatic schakelde mij ook meermalen in om diverse  kranten (die zij zelf uitgeven) te realiseren, waarbij het ontwerp vooraf gemaakt is door Edward. Nieuwe artikelen plaats ik hierin, geef ik vorm en daarbij maak ik de coverillustratie passend bij het thema van de editie.

MEDIATIC diverse media commissioned by Edward Ouwerkerk
Finance Innovation - editie 1 2016 ‘Excelleren door innovatie’ Finance Innovation - editie 2 2016 ‘Pensioen innovatie’ Finance Innovation - editie 3 2016 "Innovatie door transparantie"
FAMBIZZ POST - editie 1 2016 ‘Groei in het familiebedrijf’ Clean Fuel Review - editie 4 2016 Uitgave van PiPoint - september Whitepaper Baker&McKenzie ‘To Stay or not to stay?’
Whitepaper FBD Vakmensen ‘Een carrière bij de bank anno 2016’
Harm van Reenen - visueel ontwerper Bachelor of Design, afgestudeerd van de parttime studie Visuele Communicatie, WdKA, Rotterdam. Profiel Grafisch / grafiek / typografie / visualisaties / sociaal maatschappelijk / ambacht / concept / kritisch harm@ontwerp-t.nl
© HARM VAN REENEN
+31 6 110 818 74
MEDIATIC diverse media commissioned by Edward Ouwerkerk
Finance Innovation - editie 1 2016 ‘Excelleren door innovatie’ Finance Innovation - editie 2 2016 ‘Pensioen innovatie’ Finance Innovation - editie 3 2016 "Innovatie door transparantie"
FAMBIZZ POST - editie 1 2016 ‘Groei in het familiebedrijf’ Clean Fuel Review - editie 4 2016 Uitgave van PiPoint - september Whitepaper Baker&McKenzie ‘To Stay or not to stay?’
Whitepaper FBD Vakmensen ‘Een carrière bij de bank anno 2016’
Harm van Reenen - visueel ontwerper Bachelor of Design, afgestudeerd van de parttime studie Visuele Communicatie, WdKA, Rotterdam. Profiel Grafisch / grafiek / typografie / visualisaties / sociaal maatschappelijk / ambacht / concept / kritisch harm@ontwerp-t.nl
+31 6 110 818 74
MEDIATIC diverse media commissioned by Edward Ouwerkerk
Finance Innovation - editie 1 2016 ‘Excelleren door innovatie’ Finance Innovation - editie 2 2016 ‘Pensioen innovatie’ Finance Innovation - editie 3 2016 "Innovatie door transparantie"
FAMBIZZ POST - editie 1 2016 ‘Groei in het familiebedrijf’ Clean Fuel Review - editie 4 2016 Uitgave van PiPoint - september Whitepaper Baker&McKenzie ‘To Stay or not to stay?’
Whitepaper FBD Vakmensen ‘Een carrière bij de bank anno 2016’
Harm van Reenen - visueel ontwerper Bachelor of Design, afgestudeerd van de parttime studie Visuele Communicatie, WdKA, Rotterdam. Profiel Grafisch / grafiek / typografie / visualisaties / sociaal maatschappelijk / ambacht / concept / kritisch
+31 6 110 818 74 harm@ontwerp-t.nl
MEDIATIC diverse media commissioned by Edward Ouwerkerk
Finance Innovation - editie 1 2016 ‘Excelleren door innovatie’ Finance Innovation - editie 2 2016 ‘Pensioen innovatie’ Finance Innovation - editie 3 2016 "Innovatie door transparantie"
FAMBIZZ POST - editie 1 2016 ‘Groei in het familiebedrijf’ Clean Fuel Review - editie 4 2016 Uitgave van PiPoint - september Whitepaper Baker&McKenzie ‘To Stay or not to stay?’
Whitepaper FBD Vakmensen ‘Een carrière bij de bank anno 2016’
Harm van Reenen - visueel ontwerper Bachelor of Design, afgestudeerd van de parttime studie Visuele Communicatie, WdKA, Rotterdam. Profiel Grafisch / grafiek / typografie / visualisaties / sociaal maatschappelijk / ambacht / concept / kritisch
+31 6 110 818 74 harm@ontwerp-t.nl
MEDIATIC diverse media
commissioned by Edward Ouwerkerk
Finance Innovation - editie 1 2016 ‘Excelleren door innovatie’ Finance Innovation - editie 2 2016 ‘Pensioen innovatie’ Finance Innovation - editie 3 2016 "Innovatie door transparantie"
FAMBIZZ POST - editie 1 2016 ‘Groei in het familiebedrijf’ Clean Fuel Review - editie 4 2016 Uitgave van PiPoint - september Whitepaper Baker&McKenzie ‘To Stay or not to stay?’
Whitepaper FBD Vakmensen ‘Een carrière bij de bank anno 2016’
Harm van Reenen - visueel ontwerper Bachelor of Design, afgestudeerd van de parttime studie Visuele Communicatie, WdKA, Rotterdam. Profiel Grafisch / grafiek / typografie / visualisaties / sociaal maatschappelijk / ambacht / concept / kritisch harm@ontwerp-t.nl
+31 6 110 818 74
MEDIATIC diverse media commissioned by Edward Ouwerkerk
Finance Innovation - editie 1 2016 ‘Excelleren door innovatie’ Finance Innovation - editie 2 2016 ‘Pensioen innovatie’ Finance Innovation - editie 3 2016 "Innovatie door transparantie"
FAMBIZZ POST - editie 1 2016 ‘Groei in het familiebedrijf’ Clean Fuel Review - editie 4 2016 Uitgave van PiPoint - september Whitepaper Baker&McKenzie ‘To Stay or not to stay?’
Whitepaper FBD Vakmensen ‘Een carrière bij de bank anno 2016’
Harm van Reenen - visueel ontwerper Bachelor of Design, afgestudeerd van de parttime studie Visuele Communicatie, WdKA, Rotterdam. Profiel Grafisch / grafiek / typografie / visualisaties / sociaal maatschappelijk / ambacht / concept / kritisch harm@ontwerp-t.nl +31 6 110 818 74
MEDIATIC diverse media commissioned by Edward Ouwerkerk
Finance Innovation - editie 1 2016 ‘Excelleren door innovatie’ Finance Innovation - editie 2 2016 ‘Pensioen innovatie’ Finance Innovation - editie 3 2016 "Innovatie door transparantie"
FAMBIZZ POST - editie 1 2016 ‘Groei in het familiebedrijf’ Clean Fuel Review - editie 4 2016 Uitgave van PiPoint - september Whitepaper Baker&McKenzie ‘To Stay or not to stay?’
Whitepaper FBD Vakmensen ‘Een carrière bij de bank anno 2016’
Harm van Reenen - visueel ontwerper Bachelor of Design, afgestudeerd van de parttime studie Visuele Communicatie, WdKA, Rotterdam. Profiel Grafisch / grafiek / typografie / visualisaties / sociaal maatschappelijk / ambacht / concept / kritisch harm@ontwerp-t.nl
+31 6 110 818 74